VISI & MISI

piagam pelanggan

Kami, seluruh warga PTS berjanji bahawa:

 

  1. Proses pendaftaran pelajar secara manual siap diproses dalam tempoh 1 hari pendaftaran
  2. Melaksanakan proses pengajaran dan pembelajaran mengikut kalendar akademik dan kehendak silibus.
  3. Memastikan bahawa 90% pelajar lulus bagi setiap kursus yang ditawarkan.
  4. Keputusan peperiksaan akhir dapat diproses dalam masa dua minggu selepas peperiksaan akhir berakhir.
  5. Maklumbalas pelanggan akan dijawab dalam tempoh 48 jam selepas aduan diterima.

dasar kualiti

PTS komited dalam memberikan perkhidmatan asas yang berkualiti secara profesional selaras dengan objektif untuk memenuhi kepuasan pelanggan dan ditambah baik secara berterusan.

 

Dasar ini dapat dicapai melalui:

 

  1. Penambahbaikan perkhidmatan asas secara berterusan dalam bidang kuasa selaras dengan dasar-dasar serta matlamat Kerajaan,
  2. Mematuhi kehendak standard sistem pengurusan kualiti (MS ISO 9001:2015),
  3. Mewujudkan suasana kerja yang kondusif dan selamat, dan
  4. Meningkatkan sumber manusia yang berkualiti dan kompeten.

 

hubungi kami

Pautan LUAR

Hakcipta 2018-2020 Politeknik Tawau Sabah (PTS) | DASAR PRIVASI | DASAR KESELAMATAN | Pihak PTS tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman sesawang ini | Sesuai dipapar menggunakan Google Chrome, Safari atau pelayar sesawang lain versi tekini dengan resolusi 1024 x 768 | Sila padam history dan refresh halaman sekiranya paparan tidak dapat dilihat.

Pautan PANTAS

POLITEKNIK TAWAU SABAH

KM 36, JALAN APAS BALUNG

91009 TAWAU, SABAH,

MALAYSIA

Tel. : +6089 950 500

Faks. : +6089 950 501

Emel : admin@politawau.edu.my

PORTAL VERSI SELULAR

> Waktu Solat (e-Solat)

> Pautan & Muat Turun Staf

> Direktori Staf

> Admin Web Log In

> Pautan & Muat Turun Pelajar

> DUP

> DRT

> DHF

> Peta Laman (SITE MAP)